وبلاگ

کاربردهای سنگها و جواهر سنگ ها

سنگ ها و جواهر سنگ ها از دیرباز مورد توجه و استفاده انسان ها قرار داشته اند و هنچنان از وجود زیبا و درخشان آنها در شفا بخشی، جواهر سازی، تزیین، وسایل زینتی و دکوراسیون استفاده می شود. آنچه سنگ ها وجواهر سنگ ها را مورد توجه ویژه قرار می دهد، موارد فراوان استفاده از آنها است که مهمترین کاربردشان در شفا بخشی و درمان می باشد که شامل تاثیر بر تمام وجودند

بررسی سنگ ها از نظر اندازه و ساختار و شکل هندسی:

سنگ ها و جواهر سنگها در اندازه ها، اشکال، ساختار هندسی و رنگ های مختلف ظاهری و ساختار هندسی درونی در سطحی لطیف بر کل میدان انرژی انسان، تعادل و فعال سازی انرژیایی چاکراها، مریدینها و نادیها اثر گذار هستند.

کاربرد سنگ ها در بخش انرژی درمانی و بیماری ها:

انرژی از ساختار اتری کریستال ساطع می شود به آن جذب هم می شود. از این ماده های نورانی انرژی بخش که حاوی شکلی از آگاهی اند، می توان برای شفا و درمان بیماریهای جسمی مانند اعتیاد، آلرژی، اختلال اشتها، آرتروز، آسم، برونشیت، مشکلات خون، سندرم خستگی مزمن، گردش خون، سرما خوردگی، آنفولانزا، یبوست، مشکلات زنان، سردرد، سوء هاضمه، فیبرومیالژیا، بیخوابی، میگرن، دردهای عضلانی، سینوزیت، مشکلات پوست و ضعف ایمنی استفاده کرد. همچنین انرژی وافر آنها بر سیستم عصبی غدد درون ریز و متابولیسم که تنظیم تمام عملکردهای بدن را به عهده دارند، اثر گذار است.

سنگها بر آرامش روان، شفای ذهن – بدن، بهبود رفتار و تعادل خلق و خو موثرند، سائلی مانند احساسات ناخواسته، استرسها، پرخاشگری، خشم، افسردگی، نا امیدی، ترس، غم، هیستری، وحشت، بی صبری، تحریک پذیری، دودلی، بی تفاوتی، حسادت، خشم، شوک، تنهایی، آزردگی، نگرانی و اضطراب را از بعد روان می زدایند. این موجودات درخشان با رنگ های زیبا و انرژی های شادی بخش خود احساسات مثبت را افزایش می دهند و توانمندی های وجود را افزون می کنند احساس و توانایی عشق، آگاهی، هوشیاری، پذیرش دیگران، تغییر، اعتماد به نفس، تهور و شجاعت، خلاقیت، بخشش، تمرکز، حافظه، شادی، نشاط، صلح آرامش، اراده و روابط عالی از این جمله هستند.

سنگ ها و جواهر سنگها بر عرفان، معنویت و ابعاد متعالی وجود اثر بخش هستند. افزایش ارتباط با معنویت، قطع کننده روابط ذهنی با انرژی های منفی و از بین بردن و پاک کردن آنها از هاله، متعادل سازی چاکراها، مدیتیشن، شفای کودک درون، رشد معنوی و روحی، افزایش ارتباط با فرشتگان، نیروهای برتر و آسمانی از آثار آنها بر ابعاد نادیدنی وجود ماست.

بسیار شایسته است که با توجه به وضعیت روحی و روانی خود سنگ های شفابخش مناسب را همیشه به همراه داشته باشید.

تمامی حقوق این مقاله متعلق به برند ملک جاوید است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *